Happy Hour!

Idag är det Happy Hour på Habo Audio Video. På radion gjorde de reklam för en 42" plasma tv för endast 7990:-
Jag och älsk ska dit och, förhoppningsvis, fynda!
Och inte nog med det. Alla som handlar för 500:- under happy hour får en sommarpresent värd 150:- Det ni!

Btw. Ringde hyresvärden idag igen. Hon ska besiktiga lägenheten imorgon, och vi kunde flytta in före första juni.
Oavsett när de fixar köksgolvet, för det var gjort på några timmar sa hon.
Så kanske redan i helgen.
Bra va?!
Idag är nog en ganska bra dag(:

Kommentarer
Postat av: Hanna

va kul!! då blir det mycket stök i helgen då när allt ska fixas! :)

2007-05-15 @ 09:17:57
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se
Postat av: jen

Åh, så kul att flytten är på g. Det är verkligen hur kul som helst att fixa allt det första.. ;) Fyndade ni något på audio video? Kanske var det min grabb som betjänade er. ;)

Ps. Ett tips till balkongen. mest för syns skull. Trädgårdstomte eller groda från åhléns. - Jag är helt såld i de hel guldiga. Yes, det sitter en på min balkong. ;P

2007-05-15 @ 18:19:03
URL: http://jojsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0