Blivande balkong.

balkong
Nu när flytten är så nära kan jag knappt bärga mig tills jag får sätta tänderna i balkong-fixandet. Jag har allt planerat!
Trätrall, med klickfunktion, på golvet.
En blomurna till min coctail-tomatplanta jag fått av pappi.
Trämöbler.
Och en spaljé. (Bild lånad av Karin, hoppas det är lugnt!?)
Sedan ska jag också ha en balkonglåda med färska kryddor såsom persilja, basilika, dill, citronmelis, kanske timjan.
Och varför inte en ampel med färska jordgubbar?
Ååh, ge mig nyklarna och ge mig sommarvärmen åter!

Har du några tips på balkong-fix? Kanske någon butik, någon produkt? Eller bara en åsikt?

Kommentarer
Postat av: Karin

det är lugnt:)
möblerna är köpta på Rusta

2007-05-15 @ 12:46:57
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Erica

Jag får inte nog utav den heller :D hon är riktigt het i videon ^^

2007-05-15 @ 19:19:41
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0