Snödroppar och snö?

Nu är basekmej den sista potatisen satt! Jag vill inte ha mer snö!! Jag vill ha vår, vår och ännu mer vår!! Vad har vi människor gjort för ont för att du där uppe ska slänga ner massa snö på oss? VA?! Fy skäms!

Och som grädden på moset skulle min granne kolla på min bil idag. Och 2-3km hemifrån älsk ringer mamma och säger att han inte hinner. Men vänder jag? Nej. Utan nu sitter jag här hemma och håller på att förgås av uttråkning. Och älsk ska vara barnvakt vid fyra så han kan inte komma hit heller. Jag känner det i tårna att jag kommer åka dit igen.. 8 mil i onödan, fram och tillbaka. Men vad gör man inte. Eller vad gör man? Vad gör jag? Usch vilken skitdag!

 Fredagens outfit för övrigt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du borde verklige prova sushi :) det är lite konstigt, igår visste jag inte om jag gillade det eller ej, den känslan får man :) men de här söta makisarna är faktiskt goda. de med sjögräs runt! lite lagom sushiga liksom :)

2007-03-18 @ 15:53:40
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se
Postat av: jen

Haha, de där himla milen i onöden.. Hur många gånger ska man behöva åka dem? haha. Snacka om att jag känner igen mig. :) Trevlig dag!

Ps. De där skorna är ju verkligen döläckra!

2007-03-20 @ 09:25:38
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: pauline

Hanna: Ja jag får nog göra det. Om jag hittar nån kompis som ställer, för min pojkvän är en av de mest kräsna jag känner! Inga grönsaker, ingen frukt, ingen kinamat(trots att han aldrig provat), han äter i princip inget han inte provat förut:P Men jag ska helt klart prova! Har man ätit sniglar så är det nog ingen fara(:

Jen: Jadu, det frågar jag mig gång på gång. För det verkar alltid vara jag som får åka dom. Patrik sitter mest fastklistrad vid sin j*vla dator:P

Ja, jag tror faktiskt att jag älskar dom:D Och bara 399, på scorett. Det överlever man ju lätt! (om det bara kunde bli ordentlig vår någon gång) TACK!

2007-03-20 @ 09:31:20
URL: http://barap.blogg.se
Postat av: Hanna

jajjemän! vi ska kämpa mot snåljåparna! haha

2007-03-20 @ 09:51:04
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0