Lyckad afterwork!

Efter att ha anlänt till Munken och insett att det inte öppnade förens klockan sex bar det istället av upp mot Centrum och Karlssons, där det yrde dun! Enligt dagens JP var det ett 50-tal ungdomar som hade startat kuddkrig runt 17-tiden. Några kuddar hade gått sönder, därav allt dun som yrde lika vilt som om det hade varit snöstorm. Tur det, så att inte min första ganska idiotiska tanke stämde - att dunet kom från Chicki Ma Ma.
Anyway, vi hamnade tillslut på Harrys. Men vi var så hungriga att vi beställde á la carte istället för att äta plockmat på afterworken. Och  tur var väl det, för oj så gott det var och va mätta vi blev.
Fick även roliga bordsgrannar, som fick oss att satsa varsinn 20-lapp på resultatet i Hv-Brynäs matchen. Dessvärre vann ingen av oss, men vinstsumman hamnade på runt 2200 om man var ensam om att ha gissat rätt.

Och denna bordsgranne.. a.k.a Dr Phil. Shit vilket djupt snack det blev senare på kvällen. Kärleks-,sms- och relationsråd fick vi. Och även om han inte alltid sa vad man ville höra måste jag erkänna att han hade jävligt rätt i många saker! Men av 37 års erfarenhet vore det väl illa om det vore tvärtom!?

Efter mat och ett antal glas så mötte jag upp mina vänner på Huset, det kunde iofs kvittat för där var det inget liv så det blev inte långrandigt. Men jag hade en helt lyckad kväll! Tack mina kära arbetskamrater! Jag tänker på två av er som jobbar just nu och inte mår tipptopp! Håll ut!

Själv sitter jag här hemma hos älsk efter att precis ha fått i mig två mackor och lite oboy. Stackars älsk är och jobbar. Och ändå hämtade han mig inatt. Man ska ha pli på dom! Haha!

Självklart glömde jag datasladden till min kamera hemma så jag har tyvärr inga bilder att bjuda på ännu. Men outfiten blev som tänkt: nya skorna, svarta leggings, svart klänning och guld accossearer.

Ha en underbar lördag!


Kommentarer
Postat av: Karin

tack.. jo min kväll blev riktigt lyckad:)

2007-03-17 @ 11:37:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Jennie

haha okej. usch för de slöa förarna ;)

2007-03-17 @ 17:16:32
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Hanna

låter ju som en toppenkväll!!

ja lite tråkigt är det ju med modeinläggen. känns som att endel skriver mest för att få kommentarer.. men så finns det ju många som verkligen brinner för sina modebloggar också, och det är ju kul!
ha en bra lördagkväll!

2007-03-17 @ 22:40:11
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se
Postat av: pauline

jennie: haha ja usch! och idag när det landat lite snö på marken var dom extra slöa!

hanna: ja, det var det=) Ja absolut! Det är bara tråkigt för mig som inte tycker mig ha någon stil, jag vet inte riktigt vad jag ska dkriva för att folk ska vilja läsa.. men men=) Ja detsamma!

2007-03-18 @ 14:17:40
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0