Fredag och vårdcentral!

Idag ska jag till vårdcentralen. Det har jag vetat länge. Och det har jag sett fram emot. Men att jag skulle bli sjuk var ju inte alls meningen. Men så går det väl när man inte lyssnar på sin kropp.
Kände av det redan i måndags -jobbade. Ledig tisdag. Allmänt förkyld onsdag. Hostig torsdag, vilket resulterade i hostmedicin. Vaknade fem i morse, fredag, och insåg att min kropp satte stopp. Dags för feber igen. Jag som resonerade så bra att det var ju bara idag kvar, sen ledig helg. Då skulle jag bli frisk. Men nej, nu förlorar jag pengar iallafall! Elaka baciller!

Men som sagt, vårdcentralen. Det har äntligen blivit dags för mig att få min otäcka leverfläck bedömd. Att det mestadels är en skönhetsnoja får jag hålla tyst om. Får rota reda på en bh som verkligen sitter över den och gnälla om att det skaver och gör ont. Då kanske dom går med på att ta bort den. Jag hoppas!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag lovar att visa resultat... så fort jag tar mig i kragen ner! :D

2007-03-23 @ 11:34:05
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0