Underbara väder!

Årets studenter fick precis lika underbart väder som vi fick förra året, om inte aningens varmare. Och mina Sandror var kanonfina! Såg visserligen bara den ena när hon åkte förbi jobbet med lastbilen och jag kastade upp en påse muffins till henne;P Sen blev det hem och slå in sista paketet och iväg på kusin-Sandras studentmottagning. Mycket gott och trevligt!
Och den tredje av mina Sandror tar examen idag. STORT GRATTIS även till dig!

Och nu sitter jag här i vår lilla lägenhet och svettas. Sol i all ära, men påliggande från klockan ett på dagen till nedgång gör en liten lägenhet vääldigt varm! Puh!

Imorn blir det åter personalfest, med start hos chefen med grill och sedan utgång.
Kommer bli kanontrevligt!


Nääe du Putteplutte nu får du ta och komma hem!
Undrar vart han är, förhoppningsvis och storhandlar som han lovade=)
Uppdate: Handlingslappen sitter kvar på kylen :/

Men på min köksvägg sitter nu äntligen klockan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0