Weeeo.

Hemma från lisse ca 01.10 inatt. Med ganska bra vinstresultat. Två stjärnvinster, på första eller andra försöket och några småvinster. Stackars lillebror som vi mötte upp vann inte ett skvatt :(
Har inte varit där på säkert 3år, så det fanns allt lite nytt att prova på. Kanonen och uppsvinget.
Jodå, de var riktigt bra.. även om kanonen gick lite väl fort lite väl kort tid med tanke på kötid.. men vad gör man inte på liseberg om köar till attraktionerna?!

image186
Om en timme bär det av  till Japmeet i Mantorp. Älskling å hans bilar. Suck.
Men jag släpper ju inte iväg min nya kamera alldeles ensam. Onej.
Mitt uppdrag där blir att plåta. Later.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja som vi ser idag, näst sista dagen på min semester - Strålande solsken :P haha och jag sitter här! :D

2007-07-14 @ 11:26:56
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Karin

å va nice:)
nu har solen kommit hit:)

2007-07-14 @ 13:40:49
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0