Flytta hemifrån!?

Satt och kikade lite innan och hittade dessa dösöta grejer! Värmeljushållare, grytunderlägg och glasunderlägg. Visst blir man sugen på att flytta? Sugen på att få skapa sitt alldeles egna hem med sina alldeles egna prylar!? Hade det gått hade jag flyttat imorgon och beställt dom här grejerna igår! Men vi får vänta lite älsk. Framåt sommarn. Då flyttar vi(:
Och våga inte neka mig dom här sakerna!
heminredning
Nu ska jag smaka på min nylagade köttfärspaj och dimpa ner baken i soffan framför Grammisgalan. Vi får väl se om det är nåt att ha. Sen blir det sängen. Jobbet väntar tidigt imorgon bitti. Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Erica

Oj vad du är modig som vågade färga håret mörkt! :D
Ja precis, man behöver skona håret lite från all blekning. Håret blir så slitet av det.
Gick du till frisören eller gjorde du hemma?
Trivs du i ditt mörka mer?
Oj va mycket frågor det blev nu då :P

Kramar Erica

2007-01-31 @ 16:37:35
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Pauline

Erica: Hehe jaa, det krävdes en tids fundering men sen va det bestämt!
Jag gick till frisören. Tonade nämligen håret brunt en gång i..8:an? nånting, och det blev då nästan grönt. och för att dämpa det åkte vi och köpte en färg med mer rött i, och då blev det för mörkt:P så jag överlät det åt frisören den här gången=)
Men jag trivs ganska bra. Håret känns mycket bättre framförallt! Men jag blir nog blond framåt sommarn igen, men det är kul att prova, och så tokigt blev det ju inte(: Är du bara sugen på att testa kan du ju alltid tona, så försvinner det ju ganska snabbt(: kram

2007-01-31 @ 16:52:41
URL: http://barap.blogg.se
Postat av: Erica

Ja nu ser jag att du svarat här :D
Jo det är sant.. mitt hår är också sådär att jag måste ha en rödton i för att det inte ska bli grönt. Har gjort samma misstag jag med :P
Just ja, man kan ju tona. Den tanken hade jag inte alls :)
Tack så mycket för tipset ! :D

2007-02-02 @ 10:12:56
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Pauline

hehe okej.. a, det är ju inte kul när det blir grönt:P Jadå, det är lugnt=) kikade din blogg lite snabbt. Bra att du är pigg igen(:

2007-02-04 @ 20:52:21
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0