P på G!

Japp, nu ska jag bara byta om och packa ihop mina saker innan det bär av till gymet före jobbet. Ny förteelse, ny vana!! Förhoppningsvis. Funderade även på att prova GI. Men jag får nog fundera ett tag till, det är mycket gott man får ge upp. Visserligen kanske det är vad som krävs men jag tvivlar på att GI skulle fungera för mig. Den innebär ju bland annat att man ska äta ofta, tre mål mat och tre mellanmål om dagen. Och med mitt jobb fungerar inte det. Jag har inte tid att sätta mig och äta var tredje timme.

Nej, jag tror istället att jag ska prova den här förbränningsdrinken jag hittade på någons blogg.
Den drar tydligen ihop magsäcken och gör den mindre och tillför hela dagsbehovet av c-vitamin och omega3.
Den har en utrensande effekt och gör så att allt du äter förbränns mycket snabbare och att allt dåligt inte fastnar  kroppen.
Frågan är när på dagen det är bäst att ta den. Och hur ofta. Äsch, jag får väl prova mig fram. Jag kanske inte ens klarar av att få i mig den, det lät som en väldigt konsig blandning. Men som sagt, jag får prova. Och meddela resultatet(:
Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: erica

Jag vet! :D skickade precis efter den! :D Är så glad att det pirrar i magen :P skitlöjligt! :D haha

2007-02-19 @ 21:17:11
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Nathalie.

Låter ju kanon. Recept tack?! :D Tihi.

2007-02-21 @ 07:35:50
URL: http://hakunamatata.blogg.se
Postat av: Anonym

tihi thanks :)

2007-02-21 @ 21:27:04
Postat av: Nathalie.

Jag fann linfröolja på ica för typ 27 spänn, och drinken blev faktiskt inte alls speciellt äcklig :)

2007-02-23 @ 17:00:59
URL: http://hakunamatata.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0