Freaky friday!

Ja, helt galen! Dagen har praktiskt taget flugit fram! Halv åtta kommer jag till jobbet.. strax därefter är klockan halv tre och jag får åka hem. Vilket jag för övrigt inte hade någon lust med. Strosade runt på stan och sällskapade mina arbetskamrater ända tills strax efter fyra. Vilket kanske var tur. För där var den! Min efterlängtade klänning! I svart! I S! Woho! Fast när jag provade den blev jag tveksam över om den verkligen var jag. Men den fick följa med hem ändå, måste ju känna hur den känns med "rätt" kläder och skor till. Inhandlade även en bondelid tröja. Min första. Dyr var den också, men va fasen! Det är ju vår! Bilder kommer nog så småningom.

Beställde tandblekningsmedel i tisdags också, vilket damp ner i brevlådan igår. Så nu är det bara att påbörja behandligen! Färgade även håret igår. Sista slatten färg. Så nästa gång det är dags blir jag nog blond igen.. tror jag?

Men dagens bästa! Jag kanske har fått tag på en lägenhet! En etta, med garage. Passar inte det älsk flyttar jag själv! Balkong och sovalkal (eller vad det heter) Ganska centralt i jkpg! Det är bra med kontakter alltså! Blir nog att titta på den imorgon! Hoppas!!

Nu ska jag bara invänta älsk och sen får vi se vad kvällen bjuder på. En sak är iallafall säker! Han ska baskemej inte få sitta vid datorn hela kvällen! Det kan han göra när jag somnat (jobb imorgon).

Hur tillbringar du din fredagskväll? Ute? Inne? Med en pojkvän/flickvän? Med vänner?
Hur du än har det, ha det bra! Idag är bra! Jag är bra idag! Jag är glad idag! Idag är en glad dag! :D

Kommentarer
Postat av: tilde

Nu utmanar jag dig
"Spelreglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv."
Läs mer i min blogg :)

2007-03-30 @ 17:17:14
URL: http://tttm.blogg.se
Postat av: Malin

ah jobbigt att jobba nu när det är så fint väder:)
men pengar kommer ju alltid väl till pass!!

2007-03-30 @ 17:18:00
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Gryssan!

Å vad härligt lite vår shopping! Du verkar ha samma problem som jag! Min kille sitter oxå massa framför datorn. Försöker väga upp det med att sitta på min dator och blogga men han över träffar mig! Ikväll blir det mys och kolla på let´s Dance! Vem hejar du på? Jag hejar på Tobbe! Ha en fin kväll!

2007-03-30 @ 17:20:45
URL: http://sigurdsdotter.blogg.se
Postat av: tilde

vad roligt :) om du blir utmanad, utmana gärna mig :D

2007-03-30 @ 18:06:55
Postat av: Gryssan!

Vad ska det vara för ultimatum då? Har du några förslag? Inga pussar på en månad?! Nej funkar inte för mig då det är jag som gillar att pussas mest så det vore ju att straffa sig själv! Eah! Har du nått?
Kram

2007-03-30 @ 18:42:03
URL: http://sigurdsdotter.blogg.se
Postat av: gry

He he! Jag lite väl! Idag ör jag tillomed snäll! Värsta fina vädret här men pojken vill spela spel och jag vill ut och gå men han fick sin vilja fram! Kanske kan kräva en massage ikväll eller nått?! Eller middagen lagad? Nu ska jag ut och gå!
Hade!
Kram

2007-03-31 @ 10:40:14
URL: http://sigurdsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0