Hey, where is everybody?!

Är folk redan panka? Har ju knappt varit nåt att göra på jobbet idag.. weird.
Och dom som väl kommer dit, dom är otrevliga. Nä nu ljög jag. Men en tant var det! (eller kärring om jag får bestämma) Tur att Hanna expiderade henne och inte jag.
Men sen finns det ju såklart dom som är på strålande humör! Det är roligt(:  Det är alltid den där killen, vem han nu är? Idag var det första han sa: maaaaat! Åså kraschade han på disken, haha! Trevlig prick!

Men denna ständiga trötthet, var kommer den ifrån?! Jag var ju ledig igår, började ett idag. Men ändå går man å gäspar och känner att ögonlocken är tunga.. knasigt!
Hm, nää.. mycke mer har jag nog inte att skriva just nu.. förutom att den hemska wook-bänken på jobbet äntligen är borta! Och en ny, dösnygg och bra har istället kommit till oss. Skulle egentligen behöva byta alla bänkar nu, det passar liksom inte ihop.. men men.. det kommer väl, om ett år eller så. Dom är ju inte så snabba på det där stället....

Kommentarer
Postat av: jen

Det verkar som att ingen.. bokstavligttalat ingen stövar omkring i city nu.. Vi har det dödslungt i vår butik också. varför a6 istället?? City är bättre.

2007-01-11 @ 09:07:11
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: pauline

jen: verkligen!!

2007-01-11 @ 09:26:33
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0