Finally Friday!

Som jag varit slapp och seg denna veckan! Känns fortfarande inte som att jag har vaknat! Trots att jag måste erkänna att jag älskar att värmen är här! Men det tycks inte hjälpa! Igår somnade jag ute i solen mitt på dagen, i förrgår somnade jag i sängen på eftermiddagen. Och notera att jag är en sån person som aldrig sover på dagen. Jag kan praktiskt taget inte. Med undantag för denna veckan.  Det är något lurt i görningen! Och jag hoppas inte det har med min hals, som precis börjat göra ont igen, att göra!

Anyway, kvällen är oplanerad, till den grad att jag ska vara med älsk. In fact, jag är redan här!
Och imorgon ska vi göra en efterlängtad resa till lager157. Och bolagret! För att leta lite prylar till den kommande flytten! Lillebror och hans tjej hänkar också på. Blir nog trevligt.

Förövrigt, är det ju som känt, fredagen den 13:e idag! Vilket visade sig redan ca 15min efter jag stigit upp i morse då jag råkade välta ner ett nagellack på klinkersgolvet i badrummet. Vilket resulterade i nagellack på mina byxor, nagellack och glassplitter på golvet och nästan en hel flaska nagellacksborttagning, bomull och ett jäkla skrubbande på golvet!
Och detta i sin tur ledde till att jag blev försenad och körde allt annat än lagligt in till jobbet, och endast kom 5min för sent!

Jag undrar nästan om detta otursdatum började redan igår? Vår katt är försvunnen! Hon kommer alltid och hälsar när man kommer hem, hon kommer alltid och hälsar om man sitter ute i solen, och hon kommer alltid när man ropar på henne. Men inte igår. Igår kom hon inte. Ringde hem nyss för att höra om hon kommit hem. Men icke.
Det lustiga är att vår grannes katt är borta sen i förrgår morse. Jag tror vi har att göra med en kattkidnappare. Eller kanske en katthatare :S Gode Gud, låt inget hemskt ha hänt henne! Jag älskar min katt! För henne tillbaka till mig!

--> Varför fungerar inte mina länkar? Ska man inte bara skriva länkens vanliga adress? Knas!

Kommentarer
Postat av: Erica

Nej förstår att du inte har någon erfarenhet... jag menar :D vi är unga :D kan knappt tro att hon ska gifta sig så ung! :D aja, en hon lycklig så ^^

2007-04-13 @ 19:53:24
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Hanna

o hoppas du hittar massa fint till lägenheten på bolagret! de hade bla ursnygga te/kaffemuggar, i typ tre färger, jag gillade de turkosa bäst :)

om länkarna: du måste nog kopiera url:en på den sida du ska länka till.. annars brukar det bara stå error. så kopiera bara koden upp i "listen" så ska du se att det funkar :)

hoppas kissemiss kommer tillbaka.. usch så sorgligt att hon är borta... :(

2007-04-14 @ 09:54:42
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0