Spa.

Imorgon är jag ledig. Imorgon ska mammi få sin julklapp. Imorgon ska vi på spa. Skogsro Spa. 

Var ju där med några från jobbet i november. Såå härligt.
Vi kommer (förmodligen) börja med fika framför brasan i lappkåtan, då vi samtidigt får välja varsin 15min behandling. Sedan går vi in och byter om till bikini och morgonrock och får varsin balja med fotbad.
När vi känner oss nöjda med det hoppar vi i bubbelbadet och får fruktbricka och fruktdrink.
Vi får gå mellan badet och vedeldad bastu medans vi en och en smiter iväg på vår behandling.
När vi tycker att vi badat klart får vi duscha av oss, smörja in oss med diverse krämer och oljor och sen klä på oss för att få varsin ansiktsbehandling.
Efter detta drar vi oss återigen ut i lappkåtan för mat. Grillad kycklingfilé med potatisgratäng och sallad, har jag valt till oss :) Och så kaffe på maten.
Och allt detta för ynka 500-lappen. Tack vare att det är på förmiddagen. Väljer man kvällen, alltså paketet Livsnjutaren, kostar det 695:- och då ingår även qigong.
Bor ni här - BOKA!!! Det är värt bilresan!


Agerade modeller när vi var där med jobbet (vilket jag för övrigt hade glömt bort och var därför inte snyggast i stan ditkommen direkt efter jobb) så bland annat dessa bilder hittar du på deras hemsida.

Ska se om jag får med mig kameran imorgon så jag kan ta lite egna bilder.

Ja, det var det jag ville säga den här gången. Och ja - jag försöker få dig avundsjuk! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

oj men gud så lyxigt! Jag vill med på spa. Har aldrig varit på ett riktigt spa så där och bara blivit ompysslad. Det borde alla göra någon gång :)

Så mysigt ni kommer ha det!!



Massa kramar gull

2009-02-18 @ 19:40:43
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: marie

det funkade, jag är iaf avundsjuk :) billigt det var!

ugnstekt falukorv är inte fel det heller, men jag kommer nog en dag när det är fest för då verkar det vara så himla fint och mysigt.



visst är hon duktig Malin, jag älskar hennes bilder.

kramar

2009-02-18 @ 20:09:18
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh vad underbart med ett spa besök. Äntligen ska du får koppla av, som du förtjänar. Är faktiskt riktigt avis men ska själv unna mig en ansiktsbehandling snart. (Fick i julklapp som jag inte använt ännu) Så lite så. Du vet att jag tänker på dig var och varannan dag.



Puss, har fullt upp även i morgon så jag vet inte riktigt när vi kan höras, men du märker om jag är online eller inte. <3 Massor med vänskaps-pussar och kramar.

2009-02-18 @ 21:12:29
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: karin



Oh ja det stämmer helt och hållet, det där med gbg.

finns massor av ställen som jag gillar, men har ingen aning om vad du föredrar en lördagkväll liksom?

skaka loss eller chilla någonstans med bra musik?

vad vill ni ha för mat?

haha

x

2009-02-18 @ 22:20:07
URL: http://khurre.blogg.se/
Postat av: Umma

Du lyckades med uppgiften att göra mig avis. Och det vart ju väldans billigt för att få den behandlingen! Brukar kosta flera lusentappar ju. Och jag antar att det var därför du fällt skog ikväll? (Hörde du att jag skrek "Akta! TIMMER! Fallande träd!" ända dit?) :-) Ha så skönt, mysigt och trevligt tillsammans med mamma din imorgon. Tror inte jag behöver oroa mig för att du inte får det iförsig.



Kram på dig där.

2009-02-18 @ 23:52:46
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kramas med, hur har du det vännen? Nu får du se till att komma in på msn lite. Kan inte hålla dig borta hela tiden. Antar att du jobbar massor men lite lite milla-tid måste du ta dig tid för.

2009-02-21 @ 17:15:43
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Låter hur mysigt som helst :)Inte så dyrt heller tyckte inte jag i alla fall för allt det där som ingick!

Hoppas din dag med mamsen blev lika bra :)

Kram

2009-04-03 @ 10:23:22
URL: http://betskii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0