Jag kan och hinner inte.

Har inte blivit något bloggande på ett tag nu pga flytt och sånt. Har inte fått bredband till lägenheten än. Men det kommer, förhoppningsvis i början av nästa vecka.
Hittills trivs jag bra. Och säkerligen kommer det bli ännu bättre när det sista plocket är avklarat. Såsom gardiner, soffbord, trätrall på balkongen osv.
Det är grymt skönt att kunna gå till jobbet på mornarna. Det tar inte längre tid än det förr gjorde att ta bilen hemifrån "skogen".
Att gå genom parken när solen precis stigit upp och titta på dammen och fontänen och alla nykläckta ursöta ankbäbisar! (: Det är underbart!

Men tillbaka till verkligheten. Imorgon är det Jönköpings marknad. Vilket säkerligen betyder ett jäkla slit på jobbet! Och eftersom vi i samband med marknaden firar 5år så har vi lite extra erbjudanden. Mazariner för 5:- tex. Det är inte fy skam! ..om man gillar mazariner vill säga.

Näe, bäst jag slutar nu. Var visst lite skrivsjuk. Får återkomma med fler inlägg och lite bilder när bredbandet kommit. Tjipp så länge!

Kommentarer
Postat av: jen

Ni har alltså flyttat in! Så härligt. Jag vill liksom flytta igen - bara för att få känna på det där med att börja om på nytt! Lycka till med allt nu och slit inte ut dig allt för mycket imorgon! :)

2007-05-24 @ 18:11:35
URL: http://jojsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0