Den blomstertid nu kommer, med olust....

image88
Gårdagens blommande körsbärsträd. Visst är det vackert!
Måste dock ta bort datumet från min kamera, det sabbar liksom lite.

På tal om gårdagen var vårt internet knas, därför inget inlägg.
Kanske var det även det som rubbade mitt humör?
Väl framme på jobbet kände jag mig drogad, som en zombie. Jääättetrött, ont lite här och var, tom i huvvet, ingen ork, ingen lust.
Jag intalade mig igårkväll att jag skulle sova bort det. Misslyckades.
Vaknade klockan nio och skulle kunnat sova ännu mer. Upp. Ingen lust med frukost. Ingen lust att planera kvällen (Ska jag hem till grabben, som alla andra helger? Eller ska jag faktiskt bara vara hemma?)
Ingen aning, känner jag mig själv slutar det med att jag tar med mig en fullpackad väska, jobbar, och inte bestämmer mig förens det är dags att åka hem. Detta vel!

Det är strålande väder och skulle bli upp mot 20 grader idag. Vart är min lust?!
Nu: Ordninggörande inför jobb, hänga tvätt.

Inte trodde jag att jag och mammi hade samma klädsmak!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! :D Jag är då inte klok på seghet :D hahaha!
Du måste mena den svarta klänningen? Den som fortfarande ligger i påsen med prislappen kvar :D

Ska ju på bröllop nästa helg så jag måste ju "testtitta" och då ska jag be någon ta kort :D Jag LOVAR! :D

2007-05-04 @ 10:17:41
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: jen

Jag tror att det där ligger i luften. Jag har kännt mig regält oinspirerad gällandes allt. Även då jag gick upp imorse. Men när jag cycklandes till jobbet höll på att köra på en tjej och hon istället för något otrevlig gav mig ett stort brett leende. Då var mitt humör tillbaka. Att så lite kan göra så mycket. Ha nu en underbar helg! ;)

2007-05-04 @ 18:03:37
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: UmmaGumma

Jäkla vad trist det är att hänga tvätt. Har precis gjort det härhemma jag med. :(
Vart bar det av för dig sen? Pojken eller hem? Hihi! Hursom: Ha en fin kväll!

2007-05-04 @ 20:17:25
URL: http://ummagumma.blogg.se
Postat av: Anonym

va fina klänningarna var :O

2007-05-08 @ 12:59:42
URL: http://nikoletta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0