Dags att börja om igen.

Måndag. Ny vecka, nya tag.
Blev mindre glad när jag blev väckt av telefonen halv åtta i morse. Det var jobbet. Det fanns bara mynt och några 20-lappar i kassan. Jag räknade kassan i lördags. Jag vet att jag sparade både 50-lappar och 100-lappar! För jag vet att man behöver ha alla växel i kassan. Om någon skulle komma med en 500-lapp tex.
Det är bara jag, chefen och en till som har nycklar. Jag låste i lördags. Lämnade dom hemma på kvällen (utgång) och hela gårdagen var jag ute hos pappi. Så nej. Det är inte jag.

Då undrar man ju hur sjuttan det har gått till?!
Man kommer inte in utan nycklar. Och skulle man, mot förmodan, göra det. Varför inte ta hela kassalådan istället för bara 50- och 100- lappar? Bråttom?
Näe, det va tusan inte lätt att somna om igen. Men jag lyckades.
Men klockan ett, när jag kommer till jobbet ska jag baskemej lösa fallet! Punkt.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Usch vilket krångel..

2007-05-07 @ 10:38:05
URL: http://colorelle.blogg.se
Postat av: Karin

nja vanliga är godare...

2007-05-07 @ 10:51:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0