Fredag nästa!

Vilken underbar dag det har varit! Tänk att solen kan göra en så glad:D Dessutom bestämde vi på jobbet idag att vi ska gå på afterwork på fredag. Kommer ju bli kanon! Har aldrig varit på afterwork faktiskt. Men det är säkert något att ha! Efter det blir det utgång med mina brudar. Det är minsann dags att skaka lite rumpa igen! Va längesen nu. Har nog inte varit ute "ordentligt" sen innan jul någon gång.
Och för första gången ever vet jag redan vad jag ska ha på mig. Gäller bara att hitta en bra topp/klänning/tunika. Någon som har nåt bra tips?
Nu ska jag och min filt pallra oss bort till soffan och tigga lite massage av mammi. Helt otroligt vad ont i axlarna man får efter jobbet. Usch och fy! Kanske åker på att hämta bror efter Hv matchen me.. och jag gissade rätt i morse. Davidsson och grabbarna dök upp som vanligt runt fyrasnåret. Hoppas innerligt att vårt kaffe ger dom en seger ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0