Träning, snö och sommar!

Jaha, det blev dubbel workout idag. Tränade efter jobbet (helt själv-stolt!!) Och sen när jag kom hem var det bara att gå in och dra på sig långkalsingar och varma kläder och ge sig ut och skotta. Väldans vad snön är tung! Puhh! Kommer ha sån satans träningsvärk imorn. Men det är gött, då vet man att man lever (; Och imorn blir det ändrade arbetstider igen..till min fördel iofs, 7.30-15 istället för 13-19. Ska ju dessutom jobba själva från 16.30 - aa, när man är klar, ca 19.. längtar inte kan jag lova!

Kolla in härligaste bilden jag hittade då! Visst längtar man!? Och saknar!? Mmmmm... (:

öland

Kommentarer
Postat av: Eurica

man längtar riktigt rejält efter sommaren när man ser den bilden! :)

ang. frågan du ställde ; pro och liknande har jag aldrig hört talas om här på bloggen. det är bara att ändra lite på koderna och så, mycket lättare än vad man tror ;)

2007-01-23 @ 22:52:00
URL: http://leeeah.blogg.se
Postat av: jen

Guud, jag vill ha sommar nu! Jag tuppar av. Dags att ge sig ut i snön. Buhu!

2007-01-24 @ 08:33:13
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: pauline

Eurica: Ja visst gör man! Det var en riktigt fin sommar i somras. Detta är från öland och borgholms slott(:
Hm, koder? Jag vet inget om några koder.. låter väldans knepigt :/

Jen: A jag också! Jag är verkligen inte nån vintermänniska! På sommarn ser dessutom alla mycket friskare ut, med solbränna och hela kittet(:

2007-01-24 @ 18:23:57
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0