Sucking Snow!

Jaha, då var den alltså här, snön. På både gott och ont. Visst, det är verkligen supervackert ute! Men KALLT! Och HALT! Och brors bil är helgalen och fryser ihop sig så man inte kommer in i den >:( Det går fasen inte ens låsa! Tokigt! Och ja, det är halt på vägarna och man ska ta det försiktigt.. men att ligga i 50 på en 90-väg där snön faktiskt är borta i körfälten, det är väl att överdriva?

Och min lediga idag imorgon ser inte så ledig ut längre.. eller halvt. Jobbar 7-13. Sen blir det mössjakt! Måste ju för tusan ha en fin huvudvärmare nu när det blivit så ruskigt kallt! Och vinterjacka har jag ju gett fullständigt f*n i att köpa en ny, för hur mycket vinter har det varit? Där fick jag för det! Men det är väl knappast nån idé att skaffa en nu heller, jag menar.. vem vet hur länge snön ligger denna gången?

Ikväll har visst Hv match igen, jag sa till Davidsson att dom skulle vinna. Hoppas hans kopp kaffe och bullen gör susen! Inte för att jag bryr mig speciellt mycket egentligen men.. kan ju va kul å "hejja" på nån.

Anyway.. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0