Söndag

Jodå, fredagen blev lyckad tillslut. Efter all min intalning att jag skulle spöa älsk på bowling, så gör jag det! Trodde jag aldrig! Men jösses vad ägd han blev! Kändes riktigt bra!
ägd
Kass kamera dock, med en blixt mitt i skärmen. Men 154 på en serie, det är fasen personligt rekord. Oj va ägd han blev mitt lilla lam0!! (:

Middagen däremot trodde vi skulle gå åt pipsvängen. För när vi kommer dit sitter det en lapp på dörren: Ikväll den 19/1 är det abonerat.
"What the..?" Och ovanför trappan står det massa stolar så att man inte ska kunna gå in. Och det hörs massa hög musik och nån som pratar i mickrofon.  Men vi traskar upp ändå, för nu är jag lite smått förbannad; här har man bokat bord och så är det abonerat?!
Efter en stund kommer det en servitris iaf och det visade sig inte vara några problem. Vårat bord var bokat. Men resten av lokalen var fylld med massa.. engelsmän? greker? och svenskar.
Och när sen bandet började spela och alla skulle sjunga små grodorna på svengelska och dansa till var den sista potatisen satt! Det var f*n det roligaste på hela kvällen! Ojojoj vad roligt svenska låter när sånna som inte kan språket ska prata/sjunga det. Haha.
Ja, en helt lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0