Sinnessjuka människa!

Jag blir så jävla förbannad! Släpp inte ut folk från psyket som inte är mogna för det! Herregud! En 8-årig pojke knivmördad i Norrahammar, mitt i centrum, mitt på ljusa dagen! Av nåt jävla psykfall som antyder att en röst sa till honom att göra det! Gick fram och bara högg och högg tills pojken låg där helt livlös! Helt jävla sinnessjukt! Aaaaahhh, vart ska världen ta vägen?! Ska man behöva ha livvakt nu? Ska man inte kunna röra sig fritt ute utan att vara rädd för att bli mördad? Det är fan inte sant! Inte här! Inte i Sverige! Inte i Jönköping! Usla värld!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha va roligt! :D
Jag och min pojkvän blir "E & P" , det är ju inte alls lika hett som "P & P" :D

2007-01-29 @ 21:56:35
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

Jag håller med dig.
Blev så jävla förbannad när jag läste att en oskyldig liten pojke på 8 ÅR (!!!) blivit knivmördad av en psykisk sjuk jävel! Fyfan. Och det värsta är att det inte är första gången! Och det lär då inte vara sista heller!
Skäms över att bo här ibland. Det har fan gått för långt! Hans anhöriga hade ju varnat psykpersonalen också.. men dom släpper ut karlfan ändå!! IDIOTER!

2007-01-29 @ 21:59:27
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: pauline

Erica: Ja visst(: Nä p&p, är nog snäppet hetare(;

Ja fy asså! Det där psyket borde tittas över riktigt ordentligt. Vad är det, 3fall? på mindre än ett halvår.? Först vårdaren som blev dödad, sen mannen som var där och sökte hjälp men som gick hem igen eftersom det var så lång kö. Gick hem och mördade sin fru och sen sig själv. Och nu det här. Vad är det frågan om?! Hade jag haft råd skulle jag skaffa mig en livvakt!

2007-01-30 @ 10:58:31
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0