Inte så bra tisdag.

Jag som såg fram emot att mitt hjärta skulle komma och kramas med mig ikväll! Men nej. Han har krockat. Min stackars lilla älskling. Tur att det bara va bilen som tog skada (om man nu får säga så, han som är så bilgalen?) Lite ego att tycka synd om mig själv i en sån här situation, men nu får jag ju inte träffa honom förens fredagkväll ;( snyft.
Jag är verkligen beroende. Loveoholic. Men hur skulle jag inte kunna? Han är ju så underbar! puss på honom!
Och puss på alla andra. Har ett väntande samtal att vänta på, sen blir det sängen.. såå trött! Natti. (:

Kommentarer
Postat av: jen

Fy, hoppas allt gick bra med grabben din! Sånt där är riktigt läskigt! fy igen.

2007-01-09 @ 21:32:10
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: pauline

A riktigt! Speciellt med tanke på att han var på väg hem till mig, hade han inte varit det hade han antagligen inte krockat. Men han mår bra, han oroar sig nog mer för bilen, även att det bara är hans vinterbil, killar du vet;) Tack för omsorgen=)

2007-01-10 @ 10:34:13
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0