Helgen är här!

Vilket betyder jobb, jobb och åter jobb. Bernards imorgon och junegården på söndag, och direkt efter det kalas hos P's syster. Men det är nästan lika bra att jobba helg, så man inte blir soffpotatis! Nästa helg däremot, då blir det umgås med damerna. Händer allt för sällan tyvärr. Det blir göteborg, hotell, shopping och fest. Börjar fasen längta nu! Det kommer bli så jäkla kanon! Ge mig nu!

Nu blir det åka å äta med älsk å hans vänner. Och där sprack min sunda och ordentliga vecka med träning. Fasen! Äsch, jag kommer igen! Tjao.

Kommentarer
Postat av: jen

Åh, låter som att du kommer få en underbar nästa helg. Shit, jag måste ta mig i skinnet och sticka iväg jag också snart. :D Trevlig helg!

2007-01-27 @ 18:32:06
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: Pauline

Ja det hoppas (och tror) jag verkligen! Det var hur längesen som helst vi gjorde nåt vi tjejer. Ska bli kanon! Ja trevlig helg du också=)

2007-01-29 @ 12:08:41
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0