Grått!

Jo, som vanligt när man kikar ut genom fönstret när man vaknar möts man av en grå och blöt dag. Börjar bli uppriktigt trött på det nu! Men mamma ringde igårkväll -det var snö hemma! Kanske kommer det en vinter ändå?

Idag blir det jobb. Innan det ska jag försöka hinna upp till a6 en snabbis. (hinner jag nog eftersom jag är hos älsk.) Efter jobbet blir det raka spåret till Sandra, för att kolla på film med henne och Sandra. Dom är så härliga mina Sandror! En nyopererad och en velpotta;P  Och båda har dom en Martin. Lite rörigt emellanåt men ganska ballt. Världen är liten. Kommer nog även bli en hel del prat om våran Göteborgs-weekend. Bara vi tjejer! Shopping och röj! Tips om bra affärer/kläder? Hemsida kanske? För den här gången tänker jag INTE komma hem från Götet tomhänt! Inte en tredje gång!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Blä ja man blir ju helt deprimerad av detta gråa o trista vädret !

2007-01-12 @ 12:06:08
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: pauline

nadja: ja usch! men det lyckades faktiskt hålla upp idag.. ända tills man slutade jobbet. Då vräkte det ner, typiskt!

2007-01-12 @ 22:00:06
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0