Fredag.

Åh, äntligen helg! Jag är ledig en hel helg! Det är ofattbart. Ska bli så himla skönt!
Och för att fira detta ska jag och älskling hitta på massa skoj! (Istället för att bara sitta hemma och glo som vi annars gör)
Vi börjar kvällen med bowling. Åååh, va spö han ska få! Jag kommer äga honom så hårt! Yes!


Efter det blir det mat på Pallas Atena. Har aldrig ätit där faktiskt. Men det sägs vara riktigt nice. Ska bli kul! Hoppas bara att dom inte har vitlök i allt?! Ja, jag vet jag är en mes som inte gillar vitlök.
Har till och med fixat taxi (a.k.a. Rikard) så det lär nog bli lite icke alkoholfritt till maten. Vilket antagligen gör kvällen ännu lite roligare (:

Det kommer bli kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0