Första inlägget

Bara p. Jag ville bara heta ett litet p. Men icke! Minst 2 bokstäver skulle de va minsann.. då blev det barap! Bara inte folk läser fel, som min kära vän Sandra, och tror att det ska stå barnarp!
Det vet jag ju knappt vart det ligger ens. Usch!

Jaha, då har man alltså en blogg då. Inte för att jag vet hur man snyggar till den men.. skönt att kunna skriva av sig lite iaf. Få ut sina känslor på något sätt, för på jobbet går det fasen inte! Nejnej..trevlig ska man va! Kunden har alltid rätt! Även om man helst skulle vilja kasta ut dom och be dom dra åt skogen ibland! Kanske inte ordagrant men.. ni hajjar!
Fast idag hade vi världens bästa kunder! Nästan inga alls (; Då hann man få klart det man skulle utan att bli avbruten med massa specialkrångel -skönt.
Och dessa semlor! Vi fullständigt badar i dom! Fick dom förra veckan redan. Men fettisdagen är faktiskt inte förns den 20e februari! Då kan folk äta semlor, inte nu.. grädde å mandelmassa.. nejtack! Men smaken är som baken...

Och hurtig som jag är hade jag lovat mig själv att gå ut och gå efter jobbet idag, när jag slutade tidigt, men nähä! Då ringer lillebror och vill bli hämtad från tåget och sen blev det mörkt. Så mycket med den promenixen.. får satsa på imornbitti istället! Måste verkligen komma igång nu! För med det här vädret är det väl sommar innan man hinner blinka! Och då kan man inte gå runt med massa vinter-mys på höfterna inte! Inte för att jag är så mycket till beachbabe direkt.. näe, lite folkskygg är jag allt.. åker hellre till små gölar å hemliga sjöar där man inte riskerar att stöta på nån man känner!

Oj! Nu plinga pappi på dörren och kom med en dataskärm till oss. Våran har ju lyckats bli helknäpp! Randig å dan.. och konstig i färgen. Snart kraschar väl hela datorn, så gammal som den är.. typiskt, nu när vi precis fixat bredband.. jaja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0