Planering

Ja nu jäklar sprakar det i huvudet på mig. Jag har fått en väldans lust att göra massa saker. Strunt i att spara pengar. Det är nu jag kan leva! Det är nu jag har pengar! Resten av livet kommer vara fyllt med utgifter hitochdit. De utgifter/räkningar jag har nu är ingenting jämfört med vad som komma skall. Så nu är det dags att leva minsann!

-> Imorn bär det av till Göteborg med damerna. En hel helg fylld med party och shopping. Och så lite tjejsnack såklart(: Underbart!

-> Första helgen i Mars är det prat om att åka upp till mormor och morfar i Värmland och åka lite skidor. Det vill säga, repetera det jag en gång kunnat och att lära älsk att stå på ett par. Kan bli ootroligt kul!

-> 24e mars ska jag, pappi och hans tjej gå på chokladkalaset på Elmia. Jag och papps va där förra året. Lär bli en del chokladfrosseri! Mmm.. (:

-> Sen är det väl påsk, och det är ju alltid kul..?

-> Och så ska vi väl ta tag i den där resan till teneriffa och hälsa på Emma?! Det är ett måste!

-> Sen skiter det bara till och vips så är det sommar, dags att flytta hemifrån och fylla 20! Blir ett jäkla kalasande i sommar: Lillebror blir 18, jag bli 20 och pappi blir 50. Och allt sker på 1 vecka. Två dagar senare fyller mammi också. Tårta på tårta skulle man kunna kalla det. Jag älskar sommarn!

-> Och så var det det  där med träningen.. fattar inte vad som hände? Jag som kom igång så bra förra veckan! Kände mig riktigt positiv till träningen, köpte nya träningsskor och.. och så kommer det en ny vecka och jag har lagt allt vad träning heter på hyllan! Spö skulle jag ha! En ordentlig spark i baken! Efter helgen, då ska jag sätta igång igen! Jag lovar!

Nu kom mammi hem, dags att färga håret. Ser ju nästan gråhårig ut nu när det blonda börjar krypa fram. Later.

Kommentarer
Postat av: jen

Du. Ta det lugnt med pressandet om träningen. Ta det för vad det är. Kommer du iväg så kommer du iväg. När du väl kommer in i ett mönster så kan du bara inte slita dig. Jag lovar. Jag är där nu. :D Men att pressa sig själv gör ju bara träningen tråkig. (: Hoppas du får en toppen helg nu tjejen!! KRAM

2007-02-01 @ 20:24:54
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: pauline

A tack(: Jag kände det redan förra veckan. Att bara man väl hade pallrat sig dit såå.. det är ju inte tråkigt. Man mår inte dåligt efteråt! Det är bara själva proceduren att ta sig dit som är seg.
Ja tack, det ska jag verkligen ha! Hoppas du hittar på nåt trevligt också=) kram

2007-02-01 @ 21:23:30
URL: http://barap.blogg.se
Postat av: pauline

Jen: A tack(: Jag kände det redan förra veckan. Att bara man väl hade pallrat sig dit såå.. det är ju inte tråkigt. Man mår inte dåligt efteråt! Det är bara själva proceduren att ta sig dit som är seg.
Ja tack, det ska jag verkligen ha! Hoppas du hittar på nåt trevligt också=) kram

2007-02-01 @ 21:23:44
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0