Mystery solved!


Ja, nu är äntligen mitt mysterium löst! Jag vet vem han är. Så nu känns det snarare roligt än läskigt. Jag menar, det är väl aldrig tråkigt att få lite uppmärksamhet? (; Och det bästa; jag löste mysteriet heelt själv! :D 

Och så till dagens dilemma: Att träna, eller att inte träna? Det är frågan! Och jag tror att jag måste svika mig själv denna dag. Jag känner fasen inte för det! Jag börjar känna av förkylning i hals och näsa. Mitt skoskav lär göra det hela ännu lite jobbigare! Och det finns OC att se - MEN - träning i måndags, morgonpromenad tisdag,onsdag - räcker det på en hel vecka? Blir nog morgonpromenad imorgon också iofs, för då hinner jag inte träna innan jobbet. Men idag har jag alla förutsättningar, förutom mitt onda,onda skoskav och halsen! Vilket dilemma! Haha!
Men det är jag i ett nötskal, velig som få! Så klockan hinner säkert bli för mycket för eventuell träning innan jag har bestämt mig. Typiskt.
Jag tror jag låter mig själv slippa undan idag. Det blir ju trots allt någonslags träning nästa helg när vi ska iväg och åka skidor. Så idag slipper jag. Men bara idag!

Kommentarer
Postat av: jen

Jag sitter och velar jag också. Träning eller inte träning? Man vill ju inte att den där vilande förkyldningen ska bryta ut direkt. Men vill jag verkligen träna en fredag? För ja, jag måste träna en gång till denan veckan. Uh, vilka problem man har! ;) Trevlig dag!

2007-02-22 @ 10:21:26
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: Erica

Exakt samma här! Har fanken INGENTING snyggt att sätta på mig när jag ska ut i en snöstorm! Det är ju nästan så man skäms. Jag har ju snyggare kläder - men jag vill ju inte frysar! Då ser jag hellre ut som en eskimå... eller? :D haha lite snygg vill man ju ändå vara!
Idag är det verkligen snöstorm och jag tänker INTE gå utanför dörren! :D

2007-02-22 @ 10:37:25
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Pauline

Jen: Du har så rätt! Jo, jag borde också en gång till i veckan.. men då är frågan om en 4km's promenad före frukost räknas som träning? Denna veckan tror jag baskemej att det får göra det! Haha, ja sånt världsproblem! Detsamma!

Erica: Precis. Det är viktigare att vara varm än att vara snygg=) Speciellt för mig som fryser konstant. Jag kan ligga med tröja, strumpor och täcke och frysa, medans min P ligger utanför täcket i bara kalsonger och tycker att det är för varmt:P Nä, det gör du rätt i! Jag måste ju dessvärre till jobbet, men det får räcka! =) Ha en bra dag!

2007-02-22 @ 11:39:08
URL: http://barap.blogg.se
Postat av: Erica

Sådär är det för mig med. Fryser som en gnu hela tiden. Går alltid runt med mystofflor och tjocka strumpor, hoodtröja och varma mjukisar inlindad in en filt medans P sitter i t-shirt. Herregud :D Hatar vinter

2007-02-22 @ 11:50:24
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Regina

åå, jag är också förkyld.. stackars oss..

2007-02-22 @ 13:41:02
URL: http://katralen.blogg.se
Postat av: Regina

tack för den söta kommentaren förresten. Jag ska försöka skärpa mig :)

2007-02-22 @ 13:49:48
URL: http://katralen.blogg.se
Postat av: erica

EXAKT! :D haha. Lite nytta måste dom ju göra :P
Vi har precis myst under ett duntäcke, jag hade 3 par tröjor på mig, ett par jeans , strumpor och tjocka mystofflor och en varm P och det var lagom varmt! :D haha är det inte löjligt? :D
Kan vara riktigt frussen av mig på sommaren också!

2007-02-22 @ 21:57:16
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0