Mvg, P!

Ja det var det värsta. Jag har nog lyckats pricka av allt på min lista idag! Städningen blev dock begränsad till köket och hyresvärdarna fick nöja sig med en intresseanmälan. Bättre jag och P tittar lite på det ihop innan jag ringer. Och en liten guldstjärna tycker jag att jag ska ha också eftersom jag till och med har varit och solat! Det kanske inte är så bra iofs.. men det behövdes!

Och så till morgondagens problem. Jag har fått i uppgift att köpa en födelsedagspresent. (Oj, va svårt klarar hon inte det? tänker du kanske nu)
Men då undrar jag: Vad köper man i 18-års present till en låtsas syster man bara träffat 2 gånger??
Det var prat om presentkort. Men då är frågan på vad? Kläder? Vilken affär? Vad gillar hon för sorts kläder? Det måste dessutom vara en affär som finns i Göteborg också, vilket iofs de flesta säkerligen gör, men ändå.. tricky situation! Lite hjälp?! (:

Kommentarer
Postat av: Karin

oj, presenter är alltid svårt.. men om det är en tjej tycker jag det är lätt ändå, "tjejgrejer", inredningspylar eller nåt sånt..

2007-02-27 @ 18:53:47
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: issa

sex and the city-shoebox.. :) den vill jag ha iallafall:) fast annars är väl presentkort alltid roligt:)

2007-02-27 @ 18:56:01
URL: http://hallonpersika.blogg.se
Postat av: Sofia

Okej. Får hoppas att vädret på balen är lika kalasbra för oss som det var för studenterna här nere, förra året. Typ junis finaste dag! I övrigt tror jag att det är lika fantastiskt som alla säger. Och det med att man tappar kontakten är faktiskt skrämmande, även när det gäller högstadiet. Får hoppas att tjejgänger är intakt iaf :)

2007-02-27 @ 20:48:52
URL: http://sofiiiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0