Måndag.

Helgen var... okej.
Fredagen ägnade jag åt att skjutsa älsk efter hans taklagsfest. Sen av någon knepig anledning jag inte ens förstår själv, lovade jag att hämta hans kompisar på krogen mitt i natten -idiotiskt jag vet. Jag är för snäll. Lördag blev de slappe på dagen, middag hos pappi och Marianne på kvällen. Lite nötter och gotte som för tilltugg. Marinerad, grillad kyckling, klyftpotatis, rödvinssirapssås, brunsås, sallad till varmrätt. Och till dessert min magnifika cheesecake med frukt till! Till allt detta blev det vin. Och sedan päronkonjak. Stackars älsk fick hålla sig till cola, det var hans tur att köra hem (i en mystisk snöyra från ingenstans).

Söndag blev det middag med P's familj och hans syster med sambo och dotter. P's mamma hade varit barnvakt i helgen så dom kom för att hämta lilla Tuva och så blev det middag. Sån sötnöt unge! Fast leken som verkade fånga henne mest gick ut på att kasta älsk's gardinknopp i golvet. (den ser ut som en fotboll, men studsar dock inte som en. Utan dunkar nåt väldigt i golvet på övervåningen så morfar blev lite arg på allt dunkande:P) Nåväl, jag bjuder på ett litet fint kollage på tjejen som ett avslut på helgen, och som början på en ny vecka. Godnatt.

tuva

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh så fint.
Jag satt faktiskt och tänkte på det igår, att jag skulle ha det på fredag, på begravningen.

2007-02-27 @ 10:23:34
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Elin

Söta bilder :P

2007-03-04 @ 23:41:35
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Estelle

Va sööt!

2007-03-07 @ 18:50:25
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0