Lördag.

Jaha, då var det lördag då -igen. Tycker det är helg titt som tätt nu för tiden. Jag vet inte vad jag gör med mitt liv. Det känns som jag inte hinner göra något utan att tiden bara flyger fram. Ganska galet.
Igår blev det iallafall lite träning efter jobbet. Senare åka och äta (jag höll mig till sallad, trots att det blev pizzeria), och efter det bio. Nya Hannibal. Jag kan väl inte påstå att den var bra direkt, men berörd blev man, illa berörd. Den var riktigt äcklig!

Efter bion, mitt i natten, åkte jag å älsk hem till mig för ovanlighetens skull. Mammi & bror är iväg så hon ville att vi skulle titta till katten. Vaknade idag med en hejdundrande träningsverk! Måste ha slarvat med stretchningen igår. Fy. Åt en galant frukost, segade och begav oss hem till älsk igen. Efter en sväng på ikea och ekohallen. Vilket lyckades ge mig huvudvärk. Och en påse godis (: 
Och imorn väntar tidigt jobb, vilket betyder lugn och tidig kväll. Troligtvis lite melodifestival, det skulle visst vara en del kända ansikten med ikväll om jag inte minns fel. That's it for now. Känner mig helt mosad. Tjao.

Kommentarer
Postat av: erica

Detsamma! :)

2007-02-17 @ 22:39:51
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0