Ledig, ledig och åter ledig!

Ja idag är det tisdag, vilket betyder ledig. Otroligt skönt! Speciellt efter gårdgens massage. Har aldrig varit på massage förut men jag kommer definitivt att gå igen. Men då längre än en halvtimme, för det var på tok för lite! Slarvade dock med att dricka ordentligt efteråt, kanske är det det som gör min yrsel och mitt illamående? Får nog lägga mig ner en stund innan jag börjar med morgondagens förberedningar.

För alla vet väl vad det är för dag imorgon!? Jag ska verkligen anstränga mig! Det är han värd efter allt han har fått stå ut med den senaste tiden. Jag har verkligen inte varit lätthanterlig. Förstår inte vad det är för fel? Ska ringa ett samtal och se om jag kan ta reda på orsaken. För så här kan det inte fortsätta. Då finns det risk att allt rasar. Och det vill vi verkligen inte! Nej imorgon ska jag gottgöra honom, eller försöka iallafall!

Later.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja, det var svårt sen när jag väl suttit och stirrat på bilderna.. kan fortfarande inte förstå att hon är borta... om en timme är det precis en vecka sedan..
Blir galen av att tänka "för en vecka sedan levde hon" osv osv... :/

2007-02-13 @ 12:11:54
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

Tack så jättemycket ! Det värmer.
Nej trodde verkligen inte att det här skulle hända mig.. Det har varit riktigt jobbigt och ser verkligen inte framemot begravningen :(

2007-02-13 @ 16:09:14
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: erica

Nej :( Ingen borde få uppleva något sånt här :(

Detsamma, hoppas din dag blir härlig!

2007-02-14 @ 16:03:37
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0