Hurtbulle!

Ja oja! Idag var det äntligen dags för lite träning igen. Eller lite och lite -spinning blev det, och det är ju aldrig lite! Varje gång man sitter på den där cykeln undrar man varför i h*lvete man gett sig in på det. Men vad förbaskat skönt det är efteråt. När man är precis slut, när man trampat skiten ur sig och benen nästan viker sig under en när man ska gå ner för trappan för att komma därifrån. Då vet man att man lever!

Men kanske tog jag i lite väl mycket? Mår nästan lite illa och är aningens hungrig nu måste jag säga. Skit också att jag är hos P, som själv är och tränar nu och att jag får vänta med att stoppa nåt i magen tills han kommer hem. (Nej, jag gillar inte att gå ner och rota i deras kyl när hans föräldrar är hemma)
Får nöja mig med lite vatten och ett oc-avsnitt tills han kommer hem. Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Erica

Älskar att träna! :D
Var faktiskt bara ute och gick i dag i 45 min i rask takt. Men herregud va bra man mår efter!
Älskar träning.

Ja, det var riktigt skönt att få annat att tänka på den här helgen. Riktigt skönt att låta tankarna flyga iväg.
Tack så mycket! :D Haft "snelugg" så himla länge, så nu var det dags för någe nytt! :D

2007-02-11 @ 19:46:40
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: jen

haha. Visst är det härligt efter träningen. Mna mår ju såå fruktansvärt bra! Trevlig dag!

2007-02-13 @ 10:26:23
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: pauline

Erica: Ja det är ju härligt efteråt, och ibland under. Så jag förstår inte varför jag har så svårt att komma iväg?!

Ja visst är det kul med förändring. Precis som när jag blev brunett.. fast nu börjar jag tröttna på det me:/

Jen: Sant så sant! Detsamma!

2007-02-13 @ 10:56:03
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0