GLAD PÅSK ! ! !

Nu är jag riktigt besviken! Här har man köpt hårfärg och ska färga över utväxten för att ekonomin inte tillåter ett besök hos frissan just nu. Och vad händer? VAD händer?!?! Man blir gul i huvvet! Jag förstår att man kan bli gul i huvvet om man är mörk och vill färga sig till blond, men när man är färgad mörk, och bara ska färga nån ynka centimeter utväxt, ja då jävlar blir man gul! Jag förbannar min blonda utväxt! Jag förbannar att vi ska till göteborg imorgon och att detta har förstört hela min helg! Lessen tjejer, antingen får ni höra på mitt gnäll, se mig med mössa hela helgen eller helt enkelt försöka hjälpa mig färga en gång till. För det här går inte. DET GÅR INTE! Och till råga på allt tror jag att håller på att få en tand, en sån där vis en.
You go februari! Keep up the good work!

Kommentarer
Postat av: Liv

Jag hade aldrig vågat färga eller fixa själv...

2007-02-04 @ 17:25:57
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Pauline

Nääe, blonda slingor har jag gjort massa gånger, men varje gång det handlar om brunt så verkar det bli skrutt av allt:P

2007-02-04 @ 20:53:15
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0