Förtidspension here I come!

Ja idag har jag varit hemifrån i 14 timmar, varav 12-12.5 bestod av jobb. Drygt en timme restid (fram och tillbaka) och återstående tid gick till saker så som att byta om, borsta av all snö från bilen och ta sig mellan jobbet och bilen. Ganska utmattad nu måste jag säga. Blir en snabb dusch, ringa älsk och sen sängen. Men man får väl passa på att jobba röven av sig medans man är ung och frisk -det är ju bra härligt när cashen klirrar in på kontot!
Har fått mersmak av helgens shopping. Skulle behöva byta ut större delen av min garderob, även om jag igår kom ett litet steg på vägen när jag fick ihop en hel gekås-kasse med kläder som ska slängas/skänkas bort. Ändå syns det ingen större skillnad. Tyvärr. But, -it's never too late! Ju mer nytt, dessto mer gammalt att rensa bort! Imorgon slutar jag hyfsat tidigt iaf, då ska jag passa på att kolla om min efterlängtade klänning kommit in igen - i rätt storlek och färg. Hoppas.

Hur har din dag varit?

Kommentarer
Postat av: jen

Åh, dte är så underbart att slänga ut lite gammal skit. Och en större anledning att fylla på med nytt. :P

2007-02-07 @ 21:25:46
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: pauline

Jen: Ja verkligen. Hittade massa gamla jeans också, sånnadär utsvängda. Men dom passade fortfarande så jag fick inte slänga dom för mamma:P Ja, jag väntar på att en klänning jag har hittat ska komma in igen, i rätt strl och färg, som jag skrev i inlägget=)

2007-02-08 @ 17:04:35
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0