Äntligen fredag!

Ja då har ännu en vecka gått. Var tusan tar tiden vägen? Galet!
Mellan 12 och 19 blir det jobb. Efter det har jag lovat att vara taxi åt älsk. Han ska visst ut med jobbet och dra till det lite. Och tjänster och gentjänster. Jag är skyldig honom x antal hämtningar.
Egentligen var det tänkt att det skulle bli utgång efter jag hämtat honom. Men jag ställer in. Dels vet jag inte alls vad klockan blir, och så har vi en del att prata igenom.

Imorgon blir det middag hemma hos pappi och hans tjej. Mycket trevligt. Och denna gången är det P's tur att köra, så då får han hålla sig borta från ölen och jag får smutta lite vin(: Ska även stå för desserten. Det lutar mot cheesecake. Söndagen vet jag ännu inte vad som sker. Det blir nog en typisk söndag. Min förkylning verkar dessutom ha brutit ut trots att jag hoppade över träningen igår. Typiskt.
Vad ska du göra  i helgen?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en trevlig helg :) Ha det fint!

2007-02-23 @ 15:37:16
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: s

Tjaa, tack för kommentaren :D Höll mig ierför sig inte riktigt mig borta från lavinerna, off pist är nice ;P men det hände inget allvarligt haha.. och du har haft det bra? Kram

2007-02-25 @ 12:31:25
URL: http://sannibanni.blogg.se
Postat av: pauline

sandra: jo den dög väl(: Tack så mycket!

s: Varsågod=) hehe, okej.. jo lite måste man trotsa ödet antar jag.. bra att du är hel(: ja jag har haft det finfint. tack=) kram

2007-02-26 @ 21:04:58
URL: http://barap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0