Underbart.

Va aningens segt att komma upp i morse, och tidsplanen höll vi inte heller. Men iväg kom vi! Jag, älsk, lillebror och hans anna. Blev inhandlat 3st t-shirts och kalsingar till älsk. Han shoppade däremot dubbelt så mycket som mig för en billigare peng. Varför ska jag falla för de "dyra" plaggen? Fick även två par trosor av honom.
Varför vi nu köpte underkläder till varandra istället för att betala våra egna kan man fråga sig! Men matcha kommer vi göra i våra gröna Frank Dandy:P

Blev också lite solande/sovande på gräset i väntan på brors och annas sista runda.
Inget inhandlat på bolagret, men definitivt återkomst dit, om jag får bestämma!

Nu: grillad kvällsmat i den underbara solen som sakta börjar sänka sig över Jönköping.
Trevlig lördag kväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: Hanna

vad tyckte du om bolagret? visst är det massa fint!

2007-04-15 @ 11:49:04
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0