Redan helg?

Vad sjukt fort den här veckan har gått! Nån som säger emot?
Kan inte förstå att det redan är fredag och helg, en helledig helg äntligen! Fast hela lördagen är redan planerad ändå. Men med skoj=)

Galet mycket att göra på jobbet idag också! Sålde nog ungefär 50 sallader (bara att ta med), sen massa sallader att äta där, wraps, foccaccia, paj och såklart massa sötsaker=) Känner mig helt överkörd! Axlarna säckar ihop totalt! Personlig massör, tack!

Anyway, nu sitter jag hemma hos älsk och väntar på att han ska komma hem från jobbet så vi kan ta en vända på stan, eller om det blir a6, för att handla något tjusigt att ha på oss på festen imorn. Och så lite dricka såklart=)
Det blir nämligen födelsedagsfest imorgon. Och jag mitt pucko har lovat att baka tårta. Fast å andra sidan, det är ganska kul=)
I alla fall, bord bokat på piren klockan 15 imorn, efter det hem och byta om lite, sen blir det fest för hela slanten. Firar 2 av P's kompisar som fyllt 21. Känner mig faktiskt riktigt sugen för första gången på länge. Hoppas det blir lyckat. En av hans vänner har ju lovat att supa oss alla under bordet. Hah!

Nu: Oc i väntan på hjärtat. Sen: Ut i det underbara, underbara vädret! Ha en fantastisk helg!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack :D
hoppas du får en toppenhelg också!

2007-04-27 @ 22:35:32
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se
Postat av: Erica

Härligt! :D alltid lika kul med ny mobil tycker jag :D
ha en underbar helg! :D

2007-04-28 @ 17:42:30
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0