Lördag.

Jobbet avklarat. Varit på ikea och hittat den perfekta soffan för vårat blivande boende. Men som med närmare eftertanke inte är så perfekt eftersom den bara fanns i beige och jeansblå, och den blå var fruktansvärt ful! Och den beige lär bli smutsig! Annars var den helt perfekt! Liten,hörnsoffa/bäddsoffa och förvaring under.  Men men.

Ikväll bär det av till taberg för fest. Blir dock nyktert för min del eftersom jobb väntar även imorgon. Mycket trevlig helg måste jag säga.. hard work work!

Kommentarer
Postat av: erica

Haha just ja klänningen! :D måste bara få tillbaka min kamera där korten ligger på :D men jag lovar - det kommer ^^

2007-04-22 @ 16:21:17
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0