Beauti and the beast!

Jag säger då det! Skitigare bil får man leta efter! Fick inte ens bort allt! Men vilken förvandling!
Bjuder på en liten bild av min tvättning. Vem som är beauti och vem som är the beast får du själv avgöra. Fast jag måste säga att det var ett jäkla läckert regnställ jag fick på mig! :P


Blev även en liten låda med prylar jag kommer spara/ta med mig i flytten. Han är allt bra pappi, lampor, kaffebryggare och stavmixer=)


Okej jag skämmer bort er med mitt alldeles egna lilla påskarrangemang med handgjorda marsipankycklingar!
Va väl en jäkla tur att jag inte blev florist! (:
,

Kommentarer
Postat av: jen

haha- jag tycker allt att ditt arrangemanget var kanon sött. ;)

Ps. vänta bara tills flytten kommer närmre. Jag har saker så jag själv inte kommer få plats i nya lyan. ;P

2007-04-07 @ 17:35:05
URL: http://jojsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0